Friday 24 August 2012

Excited Giler...

1st time create blog dgn my sis d tgh pg hari.aku exited giler dgn blog baru, my sis excited giler dgn pavlovanya..tgh bakar dlm oven.My sis yg ajar aku wat blog ni. Saja create blog kononnya nak djadikan mcm diari hdp aku ler..hajat hati semua nk tulis kat blog aku ni, bangga giler ada blog sendiri kan. celik IT ckit kot. {Mcm aku sempat nk update kan}..ok la meh aku kenalkan diri dulu sebelum berbicara pjg lebar..


Pemilik Blog Aileview


Aku ni dah kahwin dan dikurniakan Ilahi seorang puteri yang sangat comel, namanya Nur Safiya Qalesya..Ni aku nak share gambar family aku. Jom layan..{ala2 fafau dlm melodi}



Aku, My hubby & Safiya

Orait...hope aku dpt tulis lagi di entry yang akan datang...

2 comments:

  1. eksited memula..pasni jgn tgl besawang dah ler..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu...ni ha dgn ipad ni ssh ckit le..nk insert picture xleh.aku nk try install application utk ipad xde..ade yg tuk iphone..

      Delete